Naam:
Foto’s:
370
Video’s:

Over mij

"Verbinding is het kompas waarmee ik reis"

Reizen is voor mij geen kwestie van bestemming maar van instelling. Wie reist zal de wereld en zichzelf anders gaan zien. Mensen, natuur en cultuur krijgen betekenis, er ontstaat verbinding. De meest indrukwekkende reiservaringen gaan over ontmoetingen met mensen , zwerftochten door steden en indrukwekkende natuur. Reizen moet voor mij uitdagend en prikkelend zijn, het moet iets in mij oproepen waarvan ik mij daarvoor niet zo bewust was.

LEEF HET LEVEN, GENIET !

Over mijn reis

Ik ga weer op pad. Deze keer naar Colombia en Panama. Ik reis alleen door Colombia, ontmoet Carla in Panama en wij reizen samen verder. Kijken,zien,ontmoeten en ontdekken! Dat is wat ik ga doen in Colombia en Panama. Genieten van de zon, de zee, de stranden, de bergen, de woestijn, de koloniale steden en de heerlijke muziek. Een perfecte combinatie voor een zwervende reiziger.

Bezochte landen

Ik heb 95 landen (38%) bezocht:

Andorra, Angola, Argentinië, Australië, België, Belize, Bhutan, Bolivia, Botswana, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, Estland, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Gambia, Ghana, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Hongarije, Ierland, India, Indonesië, Israël, Italië, Japan, Jordanië, Kenia, Kroatië, Laos, Lesotho, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malawi, Maleisië, Mali, Malta, Marokko, Mexico, Monaco, Mongolië, Mozambique, Myanmar, Namibië, Nederland, Nepal, Nicaragua, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Senegal, Servië, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Syrië, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.